20.8 C
Athens

«Άνοιγμα» στην Αδριατική Λίγκα από τον Διευθυντή Μάρκετινγκ του Ολυμπιακού

Ξεκάθαρο μήνυμα από τον Διευθυντή Μάρκετινγκ του Ολυμπιακού με αφορμή το «ερυθρόλευκο» ενδιαφέρον για την Αδριατική Λίγκα

Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ του Ολυμπιακού, Νίκος Λεπενιώτης, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ανέλυσε τα θετικά της Αδριατικής Λίγκας.

Συγκεκριμένα, ο Νίκος Λεπενιώτης, αναφέρθηκε στις χώρες που συμμετέχουν στη Λίγκα, αλλά και στα οικονομικά οφέλη που θα μπορούσε να έχει μία τέτοια κίνηση.

Αναλυτικά ο Διευθυντής Μάρκετινγκ του Ολυμπιακού έγραψε:

«Ανεξάρτητη τεχνοκρατική προσέγγιση: Διεθνές πρωτάθλημα των 14 καλύτερων ομάδων από 7 χώρες, όπου σε κάθε χώρα το μπάσκετ είναι no 1 sport, 29 εκ. πολίτες πληθυσμός-εν δυνάμει φίλαθλο, τηλεοπτικό και καταναλωτικό κοινό (αντί για 10 εκ. Ελλάδας), 400 Δις Δολάρια συνολικό ΑΕΠ των χωρών (αντί για τα 200 Δις της Ελλάδας), δραστηριοποίηση 1.500 Ελληνικών επιχειρήσεων στις 6 χώρες με πολύ σημαντικές επενδύσεις και προοπτική ανάπτυξης».

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς