Champions League: Ο νέος «χάρτης» της διοργάνωσης και η θέση του Ολυμπιακού

ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ

Το Champions League ολοκλήρωσε και επίσημα τη σεζόν του το Σάββατο, με την Τσέλσι να κλείνει έναν κύκλο για τη διοργάνωση, κατακτώντας για δεύτερη φορά στην ιστορία της το βαρύτιμο τρόπαιο.

Η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση αλλάζει, με νέους κανονισμούς, διαφορετική οργάνωση και λειτουργία, αλλά και κανονισμούς που θα επηρεάσουν ολόκληρο το σύστημα. Η UEFA σκέφτεται μέχρι και την μείωση των ομίλων, ωστόσο καλύτερα να περιμένουμε τις οριστικές ανακοινώσεις, προτού βγάλουμε κάποιο βιαστικό και αβάσιμο συμπέρασμα.

Το δεδομένο είναι ότι η νέα σεζόν (2021-22) θα μας βρει πάνω κάτω στα ίδια, συνηθισμένα standards. 4 γκρουπ δυναμικότητας, που σιγά σιγά αρχίζουν να διαμορφώνονται, με την προκριματική φάση του καλοκαιριού να αποτελεί το μόνο κομμάτι που λείπει από το παζλ της ερχόμενης αγωνιστικής χρονιάς.

Όσον αφορά τον πρωταθλητή Ελλάδας Ολυμπιακό, ο οποίος μετά το δώρο της Τσέλσι θα ξεκινήσει από τον 2ο προκριματικό γύρο, τα πράγματα είναι λίγο πολύ ξεκάθαρα.

Οι Πειραιώτες, εφόσον εξασφαλίσουν την πρόκριση μέχρι τους χρυσοφόρους ομίλους για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, θα βρεθούν κατά πάσα πιθανότητα, για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, στο 4ο γκρουπ δυναμικότητας.

Η βαθμολογία της Ελλάδας στην UEFA όλο και κατεβαίνει, ο Ολυμπιακός είναι η μόνη ομάδα που την κρατά σε ένα ελπιδοφόρο επίπεδο, αλλά αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό. Οι Ερυθρόλευκοι έχουν μία ελπίδα να βρεθούν ξανά στο τρίτο γκρουπ δυναμικότητας, αλλά θα χρειαστεί να περιμένουν τον αποκλεισμό των: Σαχτάρ, Σάλτσμπουργκ, Μπενφίκα, Ντιναμό Ζάγκρεμπ και Σλάβια Πράγας στην προκριματική φάση της διοργάνωσης τον Αύγουστο.

Εφόσον, έστω μία από τις παραπάνω ομάδες περάσει στους ομίλους, τότε η ομάδα του Μαρτίνς, που θα παλέψει και αυτή για την πρόκρισή της, θα τοποθετηθεί αυτόματα στο 4ο γκρουπ των αστεριών.

Αναλυτικά τα γκρουπ δυναμικότητας του νέου Champions League:

1ο

Τσέλσι (96.000)
Βιγιαρεάλ (62.000)
Μάντσεστερ Σίτι (125.000)
Ατλέτικο Μαδρίτης (115.000)
Μπάγερν Μονάχου (134.000)
Ίντερ (53.000)
Λιλ (14.000)
Σπόρτινγκ Λισαβόνας (45.500)

2ο

Ρεάλ Μαδρίτης (127.000)
Μπαρτσελόνα (122.000)
Γιουβέντους (120.000)
Παρί Σεν Ζερμέν (113.000)
Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (112.000)
Λίβερπουλ (101.000)
Σεβίλλη (98.000)
Ντόρτμουντ (90.000)

3ο

Πόρτο (87.000)
Άγιαξ (82.500)
Σαχτάρ * (79.000)
Λειψία (66.000)
Σάλτσμπουργκ * (59.000)
Μπενφίκα * (58.000)
Αταλάντα (50.500)
Ζενίτ (50.000)

* Οι Σαχτάρ, Σάλτσμπουργκ, Μπενφίκα μπαίνουν στον 3ο προκριματικό των μη πρωταθλητών, εφόσον εξασφαλίσουν την πρόκριση στους ομίλους.

4ο

Μπεσίκτας (49.000)
Ντιναμό Κιέβου (47.000)
Ντιναμό Ζάγκρεμπ * (44.500)
Σλάβια Πράγας * (43.500)
Ολυμπιακός * (43.000)
Μπριζ (35.000)
Μίλαν (31.000)
Βόλφσμπουργκ (14.714)

  • Ολυμπιακός, Ντιναμό Κιέβου και Σλάβια Πράγας ξεκινούν από τον 2ο και 3ο προκριματικό της διοργάνωσης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο καθρέφτης του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι ο ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟ, όχι ο Ολυμπιακός

Ο Γιώργος Χαλάς επιχειρεί μέσω μιας... φυσιοκοινωνιολογικής προσέγγισης να εξηγήσει για ποιον λόγο ο Ολυμπιακός δεν συγκαταλέγεται στους πραγματικούς «αντιπροσώπους» του ελληνικού ποδοσφαίρου στις μέρες μας
- Advertisement -