19.4 C
Athens

Eurosport : Συνεργασία επέκτασης περιεχομένου με το Twitter για το Tokyo 2020

Η Discovery και το Eurosport, το σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη, ανακοινώνουν σήμερα μία εκτεταμένη συνεργασία δημοσίευσης περιεχομένου και διαφημίσεων ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Tokyo 2020[1]. Η συνεργασία με την πλατφόρμα του Twitter για το Tokyo 2020, θα ενισχύσει την ψηφιακή κάλυψη των Αγώνων από το Eurosport σε 16 Ευρωπαϊκές αγορές[2].

Η σχέση αυτή, θα φέρει στους χρήστες Twitter κορυφαίο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των καλύτερων στιγμών της αντίστροφης μέτρησης ‘Road to Tokyo’, εκτεταμένα στιγμιότυπα κατάκτησης μεταλλίων, τις πιο συναρπαστικές στιγμές κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων (προσαρμοσμένες και στο ενδιαφέρον κάθε χώρας), καθώς και την ζωντανή κάλυψη των τελετών έναρξης και λήξης[3].

Η Discovery και το Eurosport θα προσφέρουν επίσης στους κορυφαίους συνεργάτες της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής αποκλειστικό περιεχόμενο μάρκετινγκ για την περαιτέρω προβολή των παγκόσμιων brand τους παράλληλα με τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Ευρώπη. Το Twitter θα προσφέρει επίσης στους διαφημιστές μια άλλη οδό για να συνδεθούν με την κάλυψη των Αγώνων από το Eurosport. Το σύνολο των περιεχομένων θα υποστηρίζονται από το επίσημο προφίλ του Eurosport στο Twitter και θα πωλούνται ως in-stream χορηγίες από τις ομάδες πωλήσεων των Discovery, Eurosport και Twitter.

Η συνεργασία περιεχομένου επιτρέπει στο Eurosport να συνδέει το αφοσιωμένο κοινό του Twitter σε όλες τις βασικές ευρωπαϊκές αγορές με τους κορυφαίους αθλητές του κόσμου – και τις ελπίδες κάθε χώρας για διακρίσεις και μετάλλια -,  την πόλη που φιλοξενεί τους Αγώνες και με τις πιο εικονικές στιγμές από το Τόκιο 2020. Μέσω των καναλιών του Twitter, το Eurosport θα φτάσει σε νέα ακροατήρια με την ολοκληρωμένη ψηφιακή κάλυψη των Αγώνων, συνδέοντάς τα με το Eurosport.com και την εφαρμογή Eurosport. Μέσω των παραπάνω, ο μέσος θεατής στην Ευρώπη μπορεί να βιώσει κάθε λεπτό του Τόκιο 2020, με 3.500 ώρες και τις 321 στιγμές κατάκτησης χρυσού μεταλλίου, ζωντανά σε ποιότητα υπέρ-υψηλής ευκρίνειας (4K).

Ο Paul Rehrig, Γενικός Διευθυντής του Eurosport Digital, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το Twitter σε μια σχέση που θα φέρει την βραβευμένη κάλυψη των Ολυμπιακών Αγώνων από το Eurosport σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους σε ολόκληρη την ήπειρο. Το Twitter είναι η κορυφαία πλατφόρμα για ζωντανό περιεχόμενο και συζητήσεις και το ιδανικό μέρος για να επεκταθεί η εμβέλεια της κάλυψης του Τόκιο 2020 από το Eurosport”.

“Ο κόσμος έρχεται στο Twitter για να ανακαλύψει και να μιλήσει για το τι συμβαίνει και οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα είναι η μεγαλύτερη στιγμή στον αθλητισμό το 2020. Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε σε πραγματικό χρόνο τις καλύτερες στιγμές και την ζωντανή κάλυψη των τελετών έναρξης και λήξης σε φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη, τροφοδοτώντας τη συζήτηση που θα γίνεται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Twitter”, τόνισε ο Kay Madati, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής των συνεργασιών περιεχομένου στο Twitter.

Ο Mike Rich, επικεφαλής της Sports Solutions Marketing στο Discoveryδήλωσε: “Αυτή η συνεργασία προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία για τα brands να συνδεθούν με το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός του κόσμου και το τεράστιο κοινό του Twitter, σε μια εποχή που τα μάτια του κόσμου θα είναι στραμμένα στο Τόκιο 2020. Αυτή η συνεργασία είναι ένα άλλο παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο Discovery και Eurosport είναι οι μόνοι εταίροι που μπορούν να προσφέρουν στους συνεργάτες τους σημαντική διαδραστικότητα με εκατομμύρια παθιασμένους φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Το Τόκιο 2020 προσφέρει μια απαράμιλλη ευκαιρία, καθώς θα είναι οι πρώτοι θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες που ένα brand μπορεί μέσω ενός συνεργάτη να εμπλακεί άμεσα με τους καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη.”

Μέσω της (βραβευμένης) παραγωγής των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων της PyeongChang 2018, η Discovery ανταποκρίθηκε στη δέσμευσή της για περισσότερους τηλεθεατές, σε περισσότερες οθόνες από ποτέ σε ολόκληρη την Ευρώπη. Πλέον, ο παγκόσμιος πρωτοπόρος στην ψυχαγωγία, θέλει μέσω του πάθους των φιλάθλων για το Τόκιο 2020, να παρουσιάσει την πιο ολοκληρωμένη ψηφιακή κάλυψη Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων.

Το Eurosport θα είναι ο μοναδικός προορισμός στον οποίο οι τηλεθεατές θα μπορούν να παρακολουθούν κάθε λεπτό, κάθε αθλήματος, κάθε αθλητή, ΖΩΝΤΑΝΑ και on-demand και θα εμπλακεί με τους φιλάθλους σε όλες τις οθόνες, τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, τάμπλετ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαδίκτυο κ.α. μέσω του Eurosport.com και του Eurosport App.

Σημειώσεις

[1] Εξαιρείται η Ρωσία. Εξαιρείται η Γαλλία το 2020. Η Discovery και το Eurosport θα είναι Official Broadcaster στo Ηνωμένο Βασίλειο το 2020.

[2] Οι χώρες που περιλαμβάνει η συμφωνία είναι οι: Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο. Τα στιγμιότυπα στο Ηνωμένο Βασίλειο θα δημοσιεύονται με καθυστέρηση 3 ωρών βάσει της υπάρχουσας συμφωνίας.

[3] Live streaming για τις τελετές έναρξης και λήξης σε Γερμανία, Νορβηγία, Σουηδία, Πολωνία, Ιρλανδία, Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία και Πορτογαλία.

Πηγή: digitaltvinfo.gr

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς