19.3 C
Athens

F1: O Binotto μιλά για τη στρατηγική της Ferrari στην εκκίνηση του Ρωσικού Γκραν Πρι

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, παραδέχθηκε ότι υπήρχε ξεκάθαρο πλάνο και πως είχαν συμφωνήσει ότι ο Sebastian Vettel θα περάσει τον Charles Leclerc και στην συνέχεια θα έδινε την θέση πίσω στον Μονεγάσκο.

Οι Ferrari ξεκινήσουν από την 1η και 3η θέση, έχοντας συμφωνήσει ότι ο Leclerc θα δώσει slipstream στον Vettel έτσι ώστε να περάσει τον Lewis Hamilton, διασφαλίζοντας το 1-2 για τα Ιταλικά μονοθέσια. Ωστόσο, όταν ήρθε η ώρα να δώσει ο Γερμανός πίσω του θέση του αρνήθηκε.

Η Ferrari έβαλε πιο νωρίς για το pit stop του τον Charles Leclerc, με τον Binotto να δηλώνει ότι δεν έγινε για να βγει μπροστά από τον Vettel, και έτσι πήρε ξανά το προβάδισμα.

Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Ο στόχος ήταν η πρώτη και η δεύτερη θέση. Πως μπορείς να το κάνεις αυτό όταν ξεκινάς πρώτος και τρίτος; Προφανώς προστατεύοντας την πρώτη θέση αλλά και φροντίζοντας να πάρεις πλεονέκτημα και να κερδίσεις μία θέση.

«Συμφωνήσαμε όλοι μαζί ότι η καλύτερη λύση ήταν να μην δώσουμε καθόλου splirstream στον Hamilton στην εκκίνηση, γιατί αν του δίναμε θα του έδινε κάποιο πλεονέκτημα ή κάποια πιθανότητα να περάσει μπροστά. Έτσι, ο Charles έδωσε τον splistream στον Vettel. Αυτό συμφωνήσαμε.

«Αλλά δίνοντας το splistream στον Seb, μην υπερασπιζόμενος την θέση σου, δίνεις πλεονέκτημα στον Seb, κάτι που πιο μετά στον αγώνα θα του το δίναμε πίσω αλλάζοντας θέσεις στα μονοθέσια. Αυτή ήταν η συμφωνία.

«Βλέποντας το βίντεο [της εκκίνησης], είδαμε ότι όλα πήγαν βάση σχεδίου, και σκεφτήκαμε ότι ήταν σωστό να ζητήσουμε από τον Seb να αλλάξουν θέσεις.

«Τελικά, οι δύο οδηγοί είχαν διαφορετικές επιλογές με την οδήγησή τους. Αυτό είναι κάτι που ίσως συζητήσουμε μαζί τους.

«Οπότε, στην αρχή συζητήσαμε από τον Seb να δώσει την θέση πίσω. Αλλά εντάξει, μπορώ να πω ότι σε εκείνο το σημείο του αγώνα ο Charles δεν ήταν αρκετά κοντά και θα χάναμε χρόνο στην πίστα. Στην συνέχεια ο Seb ήταν αρκετά γρήγορος και πήρε πλεονέκτημα εντός πίστας από τον Charles. Επομένως ξέραμε ότι θα μπορούσαμε να δούμε τι θα κάνουμε πιο μετά μέσα στον αγώνα.»

Πηγή: totalracing.gr

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς