22.5 C
Athens

Γκραν Πρι Ισπανίας: Ο Λιούις Χάμιλτον έγραψε ιστορία!

Ο Λιούις Χάμιλτον νίκησε και στη Βαρκελώνη. Αυτό όμως δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να είναι είδηση. Είδηση είναι το γεγονός πως από σήμερα είναι ο πιλότος με τα περισσότερα βάθρα στην ιστορία της Formula 1, φτάνοντας πλέον τα 156. Ένα παραπάνω από εκεί που σταμάτησε ο θρυλικός Μίχαελ Σουμάχερ…

Στην εκκίνηση του αγώνα ο Χάμιλτον κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση σε αντίθεση με τον teammate του Valtteri Bottas ο οποίος έχασε 2 θέσεις από τον Max Verstappen και τον Lance Stroll, με τον Καναδό οδηγό να κάνει πολύ δυνατή εκκίνηση ξεκινώντας από την 5η θέση.

Οι οδηγοί της Ferrari δεν μπόρεσαν να κερδίσουν θέσεις στην εκκίνηση κρατώντας την 9η και 11η θέση.

Ο Max Verstappen στους πρώτους γύρους κατάφερε να μείνει κοντά στον Lewis Hamilton την ίδια ώρα που ο Valtteri Bottas κέρδισε την μια από τις δύο θέσεις που έχασε από τον Lance Stroll.

Με 15 γύρους να έχουν περάσει τα πράγματα στην πίστα έδειχναν πολύ σταθερά με τις αλλαγές να είναι ελάχιστες, ενδιαφέρον είχε η μάχη του Daniil Kvyat με τον Sebastian Vettel για την 11η θέση.

Στον 18ο γύρο το πρώτο pitstop του αγώνα έγινε στον Alexander Albon μπήκε για αλλαγή ελαστικών με τον οδηγό της Red Bull να βάζει την σκληρή γόμα της Pirelli. Τέσσερις γύρους μετά ο Max Verstappen μπήκε και αυτός για την αλλαγή των ελαστικών του, οι μηχανικοί της Red Bull πέτυχαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα με τον διάρκεια του pitstop να είναι 1.9 δευτερόλεπτα με τον Ολλανδό να βγαίνει οριακά στην 3η θέση μπροστά από την Racing Point του Lance Stroll.

Στον 24ο γύρο η Mercedes έκανε διπλή αλλαγή ελαστικών στους οδηγούς της με τον Hamilton να βγαίνει πρώτος και τον Valtteri Bottas στην 3η θέση.

Φτάνοντας στα μέσα του αγώνα οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν για την αλλαγή των ελαστικών τους με τους οδηγούς της Renault και τον Grojean να είναι αυτοί που δεν έχουν κάνει αλλαγή ελαστικών.

Τα δεδομένα του καιρού σύμφωνα με την Ferrari έδειχναν την πιθανότητα βροχής στο τέλος του αγώνα, την ώρα που οι οδηγοί της ομάδας ήταν εκτός βαθμών με τον Charles Leclerc να έχει και μια περίεργη στιγμή καθώς ο κινητήρας της Ferrari έσβησε με τον Μονεγάσκο να καταφέρνει να συνεχίσει. Ωστόσο μερικούς γύρους μετά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα.

O Lewis Hamilton είχε το έλεγχο του ρυθμού του αγώνα με τον Βρετανό να πιέζει ακραία τα ελαστικά του ώστε να ανοίξει την διαφορά από τον δεύτερο Bottas.

Ως ο μοναδικός οδηγός της Ferrari στην πίστα πλέον, ο Sebastian Vettel προσπάθησε να πάει μέχρι το τέλος του αγώνα με τα μαλακά ελαστικά ενώ βρισκόταν στην 5η θέση. Ο Sergio Perez δέχθηκε την πρώτη ποινή πέντε δευτερολέπτων στον αγώνα καθώς αγνόησε τις μπλε σημαίες στο ντουμπλάρισμα του Lewis Hamilton.

Στους τελευταίους γύρους τα πράγματα δεν άλλαξαν πολύ με τον Sebastian Vettel να τερματίζει στην 7η θέση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Pit Stop
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:22.066 2
2 Max Verstappen Red Bull 24.177s 2
3 Valtteri Bottas Mercedes 44.752s 3
4 Sergio Perez Racing Point 1 γύρος 1
5 Lance Stroll Racing Point 1 γύρος 2
6 Carlos Sainz McLaren 1 γύρος 2
7 Sebastian Vettel Ferrari 1 γύρος 1
8 Alex Albon Red Bull 1 γύρος 2
9 Pierre Gasly AlphaTauri 1 γύρος 2
10 Lando Norris McLaren 1 γύρος 2
11 Daniel Ricciardo Renault 1 γύρος 1
12 Daniil Kvyat AlphaTauri 1 γύρος 2
13 Esteban Ocon Renault 1 γύρος 1
14 Kimi Raikkonen Alfa Romeo Racing 1 γύρος 2
15 Kevin Magnussen Haas 1 γύρος 1
16 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing 1 γύρος 2
17 George Russell Williams 1 γύρος 2
18 Nicholas Latifi Williams 2 γύροι 2
19 Romain Grosjean Haas 2 γύροι 2
R Charles Leclerc Ferrari DNF 2

(Με πληροφορίες από το totalracing.gr)

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς