GP Αζερμπαϊτζάν: Ο Φερστάπεν ήταν άτυχος, αλλά ο Χάμιλτον έκανε το λάθος της χρονιάς στη νίκη του Πέρες!

ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ

Ο Σέρχιο Πέρες πανηγύρισε τη νίκη στο Μπακού, με τον Μαξ Φερστάπεν να παθαίνει κλατάρισμα μερικούς γύρους πριν το φινάλε και να χάνει τον αγώνα μέσα από τα χέρια του και τον Χάμιλτον να κάνει ολέθριο λάθος στον τελευταίο γύρο!

Στην εκκίνηση, όλοι έφυγαν καθαρά, με τον Λεκλέρ να παραμένει πρώτος, ενώ ο Πέρες ανέβηκε 4ος, περνώντας δύο οδηγούς στις πρώτες τρεις στροφές.

Χαμένος ήταν o Norris, που έπεσε 12ος, μπροστά από τον Ricciardo. Λίγο μετά, ο Αυστραλός προσπέρασε τον teammate του.

Μπροστά, ο Hamilton ήταν σε απόσταση βολής από τον Leclerc, και τα κατάφερε μόλις στον 2ο γύρο.

Πλέον, ο Verstappen έπρεπε να περάσει γρήγορα τον Μονεγάσκο, για να μην αφήσει τον αντίπαλό του να ανοίξει διαφορά στην κορυφή. Το έργο του γινόταν δυσκολότερο με δεδομένο ότι ο Leclerc έπαιρνε DRS από τον Hamilton.

Στον 6ο γύρο, ο Leclerc δεν είχε πια DRS και έτσι ο Verstappen πέρασε, ενώ ο Tsunoda πίσω περνούσε τον Alonso για την 7η θέση.

Έναν γύρο αργότερα, ο Perez ανέβηκε σε θέση βάθρου εις βάρος του Leclerc, και έτσι μαζί πίεζαν πλέον τον Hamilton που δεν είχε ξεμακρύνει από τις Red Bull.

Ο Μονεγάσκος τράβηξε στα pits στον 9ο γύρο, όπως κι ο Tsunoda, για να πάνε στη σκληρή γόμα ως το τέλος.

Μπροστά, ο Ολλανδός της RB είχε κρατήσει τον Hamilton κάτω του δευτερολέπτου, έχοντας το DRS για να επιχειρήσει και το προσπέρασμα.

Στον 11ο γύρο, ο Sainz έχασε τα φρένα για τη Στροφή 8 και έπρεπε να κάνει όπισθεν για να συνεχίσει.

Στο ίδιο σημείο, ο Hamilton μπήκε στα pits, με τη Mercedes να καθυστερεί κατά 2-2,5 δλ. γιατί πέρασε δίπλα του ο Gasly, και όταν μπήκε και ο Verstappen στον επόμενο, κατάφερε να βγει μπροστά από τον πρωταθλητή, κερδίζοντας την πρωτοπορία του αγώνα.

Όταν μπήκε κι ο Perez, ο Μεξικανός βγήκε μπροστά από τον Hamilton, παρά το ότι καθυστέρησαν στο δικό του pit stop. Ως εκ τούτου, ο Βρετανός είχε χάσει δύο θέσεις, και κυνηγούσε πρώτα τον Checo για να ανακτήσει τη μία εκ των δύο.

Στο μεσοδιάστημα, ο Vettel δεν είχε μπει ακόμα για τη δική του αλλαγή, οπότε είχε βρεθεί να ηγείται του αγώνα, για πρώτη φορά από το GP Βραζιλίας του 2019. Τελικά, έβαλε κι αυτός τη σκληρή γόμα στον 18ο γύρο. Βγήκε 7ος, έχοντας κερδίσει πολύτιμο έδαφος με αυτήν του την επιλογή να μείνει έξω για περισσότερους γύρους.

Έτσι, η πεντάδα είχε ως εξής: Verstappen, Perez, Hamilton, Stroll (που δεν είχε μπει ακόμα για αλλαγή έχοντας ξεκινήσει με τη σκληρή) και Gasly.

Πίσω, ο Bottas είχε μείνει 10ος, και κυνηγούσε τον Norris για την 9η θέση, αδυνατώντας να τον προσπεράσει.

Μετά από πολλούς γύρους… απραξίας, στον 31ο γύρο ο Stroll χτύπησε στις μπαριέρες στην έξοδο των διαδοχικών στροφών στο τέλος του γύρου μετά από κλατάρισμα, διαλύοντας την AMR21 στα εξ ων συνετέθη. Αυτομάτως βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μέχρι την απομάκρυνση του μονοθέσιου και των θραυσμάτων.

Το pitlane έκλεισε γιατί ακριβώς στην είσοδό του έγινε το ατύχημα.

Στον 34ο άνοιξε εκ νέου, και αρκετοί οδηγοί εκτός της δεκάδας μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, με τον Schumacher να σταματά στο τέλος του pitlane καθώς δεν είχε μπει ο τροχός.

Στον αμέσως επόμενο γύρο επανεκκίνησε ο αγώνας, με τον Verstappen να ελέγχει τον ρυθμό και να επιταχύνει στη σωστή στιγμή και να κρατά την πρωτοπορία, όπως και ο Perez τη δεύτερη θέση από τον Hamilton. Ο Vettel πέρασε τον Leclerc και μετά τον Gasly για την 4η θέση, ενώ ο Bottas έπεσε 13ος.

Στους γύρους που ακολούθησαν, ο Hamilton έμενε κοντά στον Perez, χωρίς όμως να μπορεί να περάσει, ενώ ο Verstappen μπροστά άνοιγε σταθερά τη διαφορά, καθ’οδόν για τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του.

Αντίστοιχο ήταν το σκηνικό και στις πιο πίσω θέσεις, με τις διαφορές να παραμένουν μεν κλειστές, αλλά τα προσπεράσματα να μην έρχονται.

Ξαφνικά, στον 47ο γύρο, ο Verstappen βρέθηκε στις μπαριέρες της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού, μετά από ακόμη ένα κλατάρισμα, αυτή τη φορά στο πίσω αριστερό ελαστικό.

Αυτό παραχώρησε την πρωτιά και τελικά τη νίκη στον Perez, και το βάθρο στον Sebastian Vettel, από το πουθενά.

Τούτη η εξέλιξη ευνόησε και τον Hamilton, που πέρασε ξανά πρώτος στη βαθμολογία με διαφορά 14 βαθμών.

Οι αγωνοδίκες έβγαλαν κόκκινη σημαία με δύο γύρους να απομένουν. Αρκετά λεπτά μετά, πάρθηκε η απόφαση ο αγώνας να επανεκκινήσει για τα 12 χιλιόμετρα που απέμεναν για το φινάλε του.

Η εκκίνηση ήταν στατική, και ο Perez έμεινε πρώτος, ενώ ο Hamilton έχασε τα φρένα στην Κ1 και έμεινε τελευταίος, 16ος με δύο γύρους να μένουν.

Έτσι, ο Μεξικανός πήρε τη νίκη, ο Vettel τη 2η θέση και ο Gasly τρίτος στο βάθρο!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο καθρέφτης του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι ο ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟ, όχι ο Ολυμπιακός

Ο Γιώργος Χαλάς επιχειρεί μέσω μιας... φυσιοκοινωνιολογικής προσέγγισης να εξηγήσει για ποιον λόγο ο Ολυμπιακός δεν συγκαταλέγεται στους πραγματικούς «αντιπροσώπους» του ελληνικού ποδοσφαίρου στις μέρες μας
- Advertisement -