GP Monaco: Νίκη Φερστάπεν και πρωτάθλημα… ατυχίας για Λεκλέρ!

ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο θριαμβευτής στο Μονακό, αλλά τα πάντα επισκιάστηκαν από την ατυχία του Λεκλέρ που αν και poleman, δεν κατάφερε καν να εκκινήσει…

Είναι τουλάχιστον λυπηρό για τους tifosi και τους κατοίκους του Μονακό να βλέπουν το μονοθέσιο της καρδιάς τους και τον ταλαντούχο συντοπίτη τους στα pits και την τιμή της Scuderia να καλείται να περισώσει ο Carlos Sainz με το έτερο κόκκινο μονοθέσιο. Σε ένα πριγκιπάτο λοιπόν που φιλοξένησε ξανά, μετά την περυσινή ακύρωση λόγω Covid-19 του Grand Prix του Monaco και με θεατές στις εξέδρες, αλλά και με ιδανικές καιρικές συνθήκες η γραμμή εκκίνησης είχε μεγάλο απόντα τον Leclerc. Βλέπετε, μετά το λαβωμένο από τις κατατακτήριες του Σαββάτου, κιβώτιο στο μονοθέσιο του Μονεγάσκου δημιουργήθηκε πρόβλημα με τον αριστερό άξονα μετάδοσης. Κι έτσι η pole που κέρδισε την προηγούμενη ημέρα (85 χρόνια μετά την pole ενός άλλου Μονεγάσκου, του Louis Chiron) δε μετουσιώθηκε σε εκκίνηση αφού ο Leclerc εγκατέλειψε λίγο πριν την έναρξη του αγώνα.

GP Μονακό: Αποσύρθηκε ο Λεκλέρ πριν την έναρξη του αγώνα

Έτσι, η εκκίνηση πέρα από την «κρυάδα» για τον Μονεγάσκο δεν έκρυβε κάποια δυσάρεστη έκπληξη με Verstappen, Bottas, Sainz να φτιάχνουν ήδη από τους πρώτους γύρους μια διαφορά από τους υπόλοιπους διεκδικητές, με τον Norris με την πανέμορφη McLaren στα χρώματα της Gulf Oil να ακολουθεί στην τέταρτη θέση έχοντας φτερά στα πόδια του λόγω ίσως, και της προ ημερών ανανέωσής του συμβολαίου του.

O Verstappen έδειξε να νιώθει άνετα τόσο με τα ελαστικά του όσο και με το στήσιμο του εμπρός μέρους στην σφικτή ούτως ή άλλως διαδρομή στους δρόμους του Πριγκιπάτου. Οι ενέσεις ηθικού προς τον Bottas να κλείσει την ψαλίδα των 2 sec δεν έδειξε να αποδίδουν. Τουναντίον, από τον 20 έως τον 22ο γύρο πλησίασε κατά ένα δευτερόλεπτο τον Bottas. Το παράθυρο για αλλαγή ελαστικών ήταν ανοικτό από τον 19 γύρο όμως στον 29ο από τους συνολικά 78 γύρους μπήκε πρώτα ο Lewis Hamilton αλλάζοντας το κόκκινο σιρίτι σε λευκό για να πάει μέχρι τέλους. Στον 31 γύρο «καταστροφή» για τον εμπρός δεξιά τροχό του Bottas με κολλημένο μπουλόνι (!) και με συνεπακόλουθη εγκατάλειψη για τον Φιλανδό.

H Red Bull δούλεψε πολύ καλά την αλλαγή ελαστικών με τον Perez να μπαίνει στον 35 γύρο για ελαστικά να προσπερνά ουσιαστικά χάρη στην έξυπνη στρατηγική τους Vettel, Gasly και Hamilton. Η συνέχεια ήταν η αναμενόμενη. Ο Verstappen διατήρησε την κυριαρχία του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με αξιοσημείωτη την φιλότιμη προσπάθεια του Sainz να κρατήσει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Max κάτω από τρία δευτερόλεπτα (αν και δεν τα κατάφερε) αλλά και την τρίτη θέση του Norris να δείχνει καλή για τον Lando και την ομάδα αλλά να έρχεται με πολύ προσπάθεια.

Στον 68ο γύρο ο Hamilton έβαλε νέα τετράδα ελαστικών διεκδικώντας το βαθμό καλύτερου χρόνου κάτι που εξώθησε τον πρωτοπόρο Max να “ρίξει” γύρο στον 7ο Hamilton ο οποίος εντέλει πέτυχε καλύτερο χρόνο με επίδοση 1:12:909. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε χωρίς κάποιο απρόοπτο (θυμίζουμε ότι από τα δέκα τελευταία Grand Prix του Monaco στα τελευταία εννέα έκανε την εμφάνισή του το αυτοκίνητο ασφαλείας).

Στα παραλειπόμενα η 5η θέση του Vettel με Aston Martin, η μαυρόασπρη σημαία για Mazepin, Schumacher, Norris, Tsunoda λόγω εξόδου του μονοθεσίου εκτός πίστας και το γεγονός ότι ο Mazepin δέχθηκε γύρο από τους πρωτοπόρους στον 24 γύρο. Να σημειώσουμε επίσης ότι ο Norris έριξε γύρο στον team-mate του Ricciardo, αλλά και ότι το πρώτο pit stop του Stroll στον 59ο γύρο από τους συνολικά 78, συνοδεύτηκε από παράβαση του Καναδού, πατώντας την κίτρινη γραμμή κατά την έξοδο από τα pits (το ίδιο έπραξε και ο Tsunoda) χωρίς όμως να υπάρχει ποινή για αμφότερους οδηγούς. Η φετινή χρονιά άρχισε να μυρίζει ντέρμπι καθώς μετά τη νίκη του Verstappen και την 5η θέση του Perez η Red Bull πέρασε με 149 βαθμούς πρώτη με μόλις έναν βαθμό πίσω τη Mercedes.

Η τελική κατάταξη του Monaco

1 Max Verstappen

2 Carlos Sainz

3 Lando Norris

4 Sergio Perez

5 Sebastian Vettel

6 Pierre Gasly

7 Lewis Hamilton

8 Lance Stroll

9 Esteban Ocon

10 Antonio Giovinazzi

11 Kimi Räikkönen

12 Daniel Ricciardo

13 Fernando Alonso

14 George Russell

15 Nicholas Latifi

16 Yuki Tsunoda

17 Nikita Mazepin

18 Mick Schumacher

19 Valtteri Bottas —

20 Charles Leclerc —

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο καθρέφτης του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι ο ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟ, όχι ο Ολυμπιακός

Ο Γιώργος Χαλάς επιχειρεί μέσω μιας... φυσιοκοινωνιολογικής προσέγγισης να εξηγήσει για ποιον λόγο ο Ολυμπιακός δεν συγκαταλέγεται στους πραγματικούς «αντιπροσώπους» του ελληνικού ποδοσφαίρου στις μέρες μας
- Advertisement -