GP Μπαχρέιν: Τρομερή πρεμιέρα με νίκη-θρίλερ του Χάμιλτον!

ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ

Επεισοδιακό ήταν το ξεκίνημα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 στην πίστα του Σαχίρ στο Μπαχρέιν. H καλή ημέρα φάνηκε από το… πρωί καθώς οι μάχες σώμα με σώμα ξεκίνησαν από την πρώτη στροφή του πρώτου GP της χρονιάς.

Μάχες που δεν κράτησαν για πολύ καθώς το τετακέ του Mazepin οδήγησε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Καθαρό, αντιθέτως, ήταν το ξεκίνημα για τους πρωτοπόρους με τον M. Verstappen να διατηρεί χωρίς ιδιαίτερη πίεση την πρώτη θέση και τον L. Hamilton να ακολουθεί σε απόσταση ασφαλείας.

Ο Bottas ήταν εκείνος που έχασε προσωρινά την τρίτη θέση από τον Leclerc, ενώ και ο Norris κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον ομόσταυλό του Ricciardo.

Παρά τις αναφορές για κάποιο μηχανικό πρόβλημα, ο Verstappen συνέχισε να αυξάνει την απόσταση από τον Hamilton, την ίδια στιγμή που ο Bottas επέστρεφε στην τρίτη θέση.

Οι δύο Mercedes ήταν εκείνες που άνοιξαν τον χορό των pitstops, επιλέγοντας να αντικαταστήσουν τη μέση γόμα των ελαστικών της Pirelli με τη σκληρή. H επιλογή αυτή έφερε τον Βρετανό μπροστά από τον Verstappen, ο οποίος καθυστέρησε να πραγματοποιήσει το πρώτο του pitstop, επιλέγοντας τη μέση γόμα.

Από τη δεύτερη θέση, ο Ολλανδός άρχισε να μαζεύει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Hamilton, ωστόσο, πριν προλάβει να μειώσει την απόσταση κάτω από το όριο του ενός δευτερολέπτου, ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής μπήκε για δεύτερη φορά στα pit.

Η επιλογή ήταν και πάλι η ίδια για τον Hamilton (βλέπε σκληρή γόμα), ωστόσο, η απόσταση από τον πρώτο Verstappen ήταν πλέον μεγαλύτερη των 20 δευτερολέπτων.

Ήταν η σειρά του Hamilton να πιέσει με τα φρέσκια ελαστικά και να μειώσει εκ νέου τη διαφορά από την κορυφή. Στο ενδιάμεσο, το καταστροφικό pitstop του Bottas του στέρησε την ελπίδα διεκδίκησης των δύο πρώτων θέσεων του GP Bahrain.

O Verstappen μπήκε για δεύτερη φορά στα pit στον 40ο γύρο -11 γύρους μετά τον L. Hamilton- επιλέγοντας τη σκληρή γόμα των ελαστικών της Pirelli και βλέποντας τη διαφορά του από τον Βρετανό να βρίσκεται στα 8,5 δευτερόλεπτα.

Ο Ολλανδός αποδείχθηκε ταχύτερος του Hamilton, μειώνοντας με καταιγιστικό ρυθμό τη διαφορά που τους χώριζε.

Πέντε γύρους πριν το τέλος, ο Verstappen απέκτησε το πλεονέκτημα του DRS, ρίχνοντας τη διαφορά στο μισό δευτερόλεπτο. Ένα γύρο αργότερα, ο Ολλανδός βρέθηκε στην πρώτη θέση την οποία ωστόσο δεν κατάφερε να διατηρήσει, καθώς βρέθηκε εκτός πίστας κάτι που είδαν οι κριτές και απαίτησαν να παραχωρήσει την πρώτη θέση του αγώνα.

Ο Hamilton ήταν και πάλι πρώτος μόλις δύο γύρους πριν το τέλος του αγώνα. O Βρετανός άντεξε αυτή τη φορά στην πίεση του Ολλανδού πανηγυρίζοντας την πρώτη του νίκη τη φετινή σεζόν.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο V. Bottas, ο οποίος κέρδισε και τον επιπλέον βαθμό που προσφέρει ο ταχύτερος γύρος του αγώνα. Από την τέταρτη θέση είδε την καρό σημαία ο L. Norris, ενώ πέμπτος -έχοντας εκκινήσει από την τελευταία θέση εξαιτίας μηχανικού προβλήματος- τερμάτισε ο S. Perrez.

Ακολούθησαν στην 6η και την 7η θέση οι Leclerc και Ricciardo, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Sainz, Tsunoda και Stroll.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο καθρέφτης του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι ο ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟ, όχι ο Ολυμπιακός

Ο Γιώργος Χαλάς επιχειρεί μέσω μιας... φυσιοκοινωνιολογικής προσέγγισης να εξηγήσει για ποιον λόγο ο Ολυμπιακός δεν συγκαταλέγεται στους πραγματικούς «αντιπροσώπους» του ελληνικού ποδοσφαίρου στις μέρες μας
- Advertisement -