16.8 C
Athens

Η Γιουβέντους ξεπέρασε την Gucci στο Instagram

H Γιουβέντους είναι πλέον το πιο δημοφιλές ιταλικό brand στο Instagram, καθώς έφτασε τους 40,5 εκατομμύρια ακολούθους, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Gucci, με 40,3 εκατ.

Την άνοδο του διαδικτυακού brand της Γιουβέντους βοήθησε φυσικά η άφιξη του… βασιλιά του Instagram, Κριστιάνο Ρονάλντο, στο Τορίνο, μια και με 227 εκατομμύρια ακόλουθους, ο Πορτογάλος βρίσκεται στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης στην πλατφόρμα.

Πριν τη μεταγραφή του Πορτογάλου σταρ, η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακολούθους, ενώ σήμερα, οι ακόλουθοί της σε Instagram, Facebook, YouTube και Twitter πλησιάζουν τα 100 εκατομμύρια. Οι μπιανκονέρι έχουν ανέβει πλέον στη 10η θέση της λίστας για μάρκες και εταιρείες, καθώς προηγούνται το National Geographic, η Nike, η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Victoria’s Secret, το Champions League, η NASA, το NBA και η Marvel.

«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», δήλωσε στη Gazzetta dello Sport, ο Τζόρτζιο Ρότσι, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος του συλλόγου.

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς