17 C
Athens

Κόκκινο της φωτιάς!

Τελικά φέτος είναι η χρονιά του Σεμπάστιαν Φέτελ. Είναι αλήθεια πως στους πρώτους αγώνες της σεζόν στη Formula 1 ο Γερμανός τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν είχε αντίπαλο. Μετά, όμως, άρχισαν τα… μαγικά! Όχι της Ferrari, των άλλων.

Η Ferrari φέτος δείχνει μια αξιοζήλευτη… αποχή από τις γκάφες! Εντάξει, στην Κίνα η καθυστέρηση στα πιτ στοπ ήταν χαρακτηριστική, όμως μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας. Οι Ιταλοί τα περασμένα χρόνια έκαναν το ένα λάθος μετά το άλλο. Φέτος, όμως, τα δεδομένα άλλαξαν. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται προς το παρόν.

Ο Φέτελ επέστρεψε στις νίκες στον Καναδά, έπειτα από τέσσερις αγώνες μακριά από το ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Όμως δεν είναι καθαυτή η νίκη που κάνει τη διαφορά εν προκειμένω. Είναι η στιγμή που ήρθε αυτή η νίκη και φυσικά ο τόπος.

Η πίστα «Gilles Villeneuve» τα τελευταία τρία χρόνια ήταν δεύτερο… σπίτι του Λιούις Χάμιλτον. Περίπατο έκανε κάθε χρόνο ο Βρετανός στο Μόντρεαλ. Όμως φέτος ο Φέτελ του έδειξε πως τα πράγματα αλλάζουν.

Ο Γερμανός είναι αποφασισμένος να πάρει τον τίτλο. Και θα τον πάρει, εάν όλα κυλήσουν ομαλά. Τι εννοώ όταν λέω «ομαλά»; Ότι θα πρέπει ο ίδιος να είναι σταθερός και να αποφύγει τα λάθη, κάτι που φαντάζει μάλλον εύκολο για έναν πιλότο της κλάσης του. Άλλωστε, το λάθος του το έκανε στο Μπακού, οπότε λογικά το υπόλοιπο της σεζόν θα μπορέσει να το διαχειριστεί με τον ενδεδειγμένο τρόπο.

Όμως χρειάζεται και η βοήθεια της Ferrari. Πρέπει, διότι είναι επιβεβλημένη ανάγκη, οι Ιταλοί να ξεχάσουν το κακό παρελθόν τους και να λειτουργήσουν σαν Γερμανοί, προκειμένου να δώσουν στον Φέτελ ένα μονοθέσιο ικανό να του χαρίσει τον τίτλο στους οδηγούς.

Το μεγάλο πρόβλημα της Ferrari τα προηγούμενα χρόνια ήταν πως μετά τη θερινή διακοπή, οι άνθρωποί της έμεναν στις… παραλίες και ξεχνούσαν τι σημαίνει η λέξη «εξέλιξη». Κι εκεί η Mercedes τους κατατρόπωνε, μια και οι Γερμανοί δεν καταλαβαίνουν από διακοπές και τα τοιαύτα.

Οι οιωνοί, λοιπόν, είναι με τον Φέτελ. Το αν θα τα καταφέρει είναι θέμα και δικό του και της Ferrari, καθώς και συγκυριών, μια και στο motorsport δεν υπάρχει μόνον ο ανθρώπινος παράγοντας αλλά και το όχημα, είτε μιλάμε για δύο είτε για τέσσερις τροχούς…

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς