17.9 C
Athens

Nova για Παναθηναϊκό: Δεν υπήρξε πρόθεση να δημιουργηθεί σύγχυση

Σε διευκρινιστική ανακοίνωση προχώρησε η Nova με αφορμή επικοινωνιακή της ενέργεια για το φιλικό τουρνουά που θα συμμετάσχει ο Παναθηναϊκός στις 12/9 στο πλαίσιο της προετοιμασίας του ενόψει Euroleague.

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είχε εκδώσει ανακοίνωση νομίζοντας πως το συνδρομητικό κανάλι απευθύνεται σε εκείνη και η Nova θέλησε να λύσει τυχόν… παρεξηγήσεις διευκρινίζοντας πως «διατηρεί το δικαίωμα να οργανώνει επικοινωνιακές ενέργειες προκειμένου να επιδιώκει την μέγιστη εμπορική απόδοση».

Αναλυτικά όσα αναφέρει η ανακοίνωση:

Σε σχέση με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών που αφορούν επικοινωνιακή ενέργεια του novasports.gr σχετικά με το preseason tournament της Euroleague και την συμμετοχή του Παναθηναϊκού και προς άρση κάθε πιθανής παρεξήγησης διευκρινίζουμε ότι:

* Η συγκεκριμένη επικοινωνιακή ενέργεια αφορά προσχεδιασμένη καμπάνια της Nova για την επανέναρξη των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Euroleague και συγκεκριμένα των δύο preseason tournaments που θα διεξαχθούν στο Κάουνας στις 12-13/9 και στη Βαλένθια στις 15-16/9 με συμμετοχή Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού αντίστοιχα, για τον οποίο θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες αντίστοιχη επικοινωνιακή ενέργεια καθώς αγωνίζεται τρεις ημέρες αργότερα.

* Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε πρόθεση να δημιουργηθεί σύγχυση για οποιαδήποτε άλλη πιθανή αγωνιστική δραστηριότητα, για αυτό και διευκρινίζεται ότι η επικοινωνία αφορά αποκλειστικά και μόνο μπασκετικά δρώμενα. Η Nova έχει αποδείξει ότι σέβεται και τιμά όλα τα τμήματα του Παναθηναϊκού, του ποδοσφαιρικού τμήματος συμπεριλαμβανομένου , με το οποίο ποτέ δεν διέκοψε την προσπάθεια να ανανεώσει την συνεργασία της και για την ερχόμενη αγωνιστική σαιζόν 2020/2021, όπως επιτυχώς συμφώνησε και το καλοκαίρι του 2019 για την σαιζόν 2019/20.

* H Nova, καθώς κατέχει μέχρι και το 2023, τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα της Euroleague, του κορυφαίου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μπάσκετ, με την εξασφαλισμένη συμμετοχή των δύο κορυφαίων ελληνικών ομάδων, Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, διατηρεί το δικαίωμα να οργανώνει επικοινωνιακές ενέργειες προκειμένου να επιδιώκει την μέγιστη εμπορική απόδοση και την προσέλκυση νέων συνδρομητών.

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς