22.5 C
Athens

«Ροζ» κύκλωμα εξέδιδε νεαρές Ελληνίδες

Στην εξάρθρωση ροζ κυκλώματος προχώρησε η ΕΛΑΣ, που εκμεταλλευόταν Ελληνίδες φοιτήτριες, αλλά και αλλοδαπές γυναίκες, ενώ ανάμεσά τους βρισκόταν και μία 17χρονη μαθήτρια

Στην εξάρθρωση ροζ κυκλώματος, που εκμεταλλευόταν Ελληνίδες φοιτήτριες, αλλά και αλλοδαπές γυναίκες, προχώρησε η ΕΛΑΣ.

Όπως ανακοινώθηκε, το κύκλωμα είχε ξεκινήσει τη δράση του εδώ και μια τριετία, με τον αριθμό των γυναικών που έπεσαν θύματά του να ανέρχεται, μόνο για το τελευταίο τρίμηνο, σε τουλάχιστον 45. Από αυτές οι 15 είναι Ελληνίδες φοιτήτριες και σπουδάστριες ενώ ανάμεσά τους βρίσκεται και μια 17χρονη που δηλώνει μαθήτρια Λυκείου.

Το κύκλωμα των μαστροπών αποτελούνταν από 26 άτομα, 15 εκ των οποίων έχουν ήδη συλληφθεί. Ως αρχηγός θεωρείται ένας 45χρονος φωτογράφος, ο οποίος τραβούσε γυμνές φωτογραφίες και βίντεο των γυναικών, αφενός για να προσελκύει περισσότερους πελάτες, μέσω ιστοσελίδας που είχε στήσει το κύκλωμα και αφετέρου για να εκβιάζει όσες τυχόν αντιδρούσαν.

Η αστυνομία έχει καταλήξει ότι τα μέλη του κυκλώματος εντόπιζαν γυναίκες, που βρίσκονταν σε ευάλωτη οικονομική και κοινωνική θέση, τις προσέγγιζαν σε καταστήματα μπαρ και νυχτερινά κέντρα διασκέδασης της Αττικής.

Στη συνέχεια, είτε αποσπούσαν τη συναίνεσή τους με τη χρήση απατηλών μέσων, είτε τις παρέσυραν, με πληρωμές και υποσχέσεις πολυτελούς διαβίωσης, με σκοπό να απασχοληθούν ως εκδιδόμενες για λογαριασμό τους.

Όσες εξέφραζαν προβληματισμό για το ενδεχόμενο να γίνουν εκδιδόμενες, τις παραπλανούσαν διαβεβαιώνοντάς τες ότι θα απασχολούνταν αποκλειστικά ως συνοδοί, χωρίς την πραγματοποίηση σεξουαλικών επαφών.

Το κύκλωμα είχε στήσει και «τηλεφωνικό κέντρο», το οποίο χειρίζονταν τέσσερα μέλη του, τα οποία έκλειναν τα ραντεβού σε ξενοδοχεία και σπίτια στην Αττική.

Συνολικά για κάθε ραντεβού, το κύκλωμα εισέπραττε το ποσό των 130 ευρώ, με 50 ευρώ να πηγαίνουν στον «αρχηγό», 60 στην εκάστοτε κοπέλα και τα υπόλοιπα 20 στον οδηγό.

Η φωτογράφιση και η βιντεοσκόπηση των γυναικών γινόταν σε πολυτελή οικία, στα νότια προάστια, ενώ το υλικό που ανέβαινε σε ιστοσελίδα, χρησιμοποιούνταν προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους υποψήφιους πελάτες.

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς