14.4 C
Athens

Θυγατρική!

Η Alfa Romeo Sauber ανακοίνωσε τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι για το 2019 και πλέον έγιναν ακόμα πιο ξεκάθαροι οι δεσμοί της με τη Ferrari…

Ήταν το μεγάλο όνειρο του αείμνηστου Σέρτζιο Μαρκιόνε. Και λίγους μήνες πριν εγκαταλείψει τα εγκόσμια το έκανε πραγματικότητα, δίνοντας τα χέρια με τους μετόχους της Sauber και ξεκινώντας μια συνεργασία με την ελβετική ομάδα. Μια συνεργασία σε επίπεδο τεχνολογίας, μιας και η Ferrari προμηθεύει με κινητήρες και κιβώτια της ελβετική ομάδα, σε επίπεδο οικονομικό μέσω της μεγάλης χορηγίας της Alfa Romeo αλλά και σε αυτό της εξέλιξης νέων οδηγών, μιας και η Ferrari θα είχε τον πρώτο λόγο στην επιλογή του ενός εκ των δύο πιλότων της Alfa Romeo Sauber.

Κάπως έτσι προέκυψε στη ζωή μας ο Σαρλ Λεκλέρκ, το «άστρο» του οποίου έλαμψε με το καλημέρα, με συνέπεια να πάρει μια εντυπωσιακή μεταγραφή για τη Ferrari ενόψει του 2019. Η μετακίνηση του Κίμι Ράικονεν στην Alfa Romeo Sauber με διετές συμβόλαιο από το 2019 απλά ήταν μια απόδειξη πως οι δεσμοί των δύο ομάδων όχι μόνον δεν διαταράχθηκαν έπειτα από τον θάνατο του Μαρκινόνε, αλλά παρέμειναν ισχυροί.

Κι ήρθα η ανακοίνωση της ελβετικής ομάδας ότι το 2019 παρτενέρ του Ράικονεν θα είναι ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι, για να πιστοποιήσει πως Ferrari και Alfa Romeo Sauber επεκτείνουν σε τέτοιο βαθμό της συνεργασία τους, ώστε κάλλιστα θα μπορούσε η δεύτερη θα θεωρηθεί πλέον «θυγατρική» της πρώτης.

Είναι γεγονός πως η Ferrari εδώ και χρόνια έψαχνε τον τρόπο να έχει μια στενή συνεργασία με μιαν άλλη ομάδα, την οποία κατ’ ουσίαν θα έκανε «δεύτερη». Το επιχείρησε σε έναν βαθμό με την Haas, με τη διαφορά πως οι Αμερικανοί δεν ήταν ποτέ οι «φτωχοί συγγενείς». Το απέδειξαν από τον πρώτο τους αγώνα, με τον Τζιν Χάας να επενδύει πακτωλό εκατομμυρίων ώστε να φτιάξει μια ανταγωνιστική ομάδα. Κι έως τώρα τα έχει καταφέρει αρκετά καλά.

Η Sauber, όμως, ήταν μια άλλη υπόθεση. Τα οικονομικά προβλήματα της ομάδας έκαναν πιο εύκολη την «είσοδο» της Ferrari, η οποία πλέον «αγκαλιάζει» ακόμα πιο… στοργικά τους Ελβετούς, προσδοκώντας σε μια συνεργασία από την οποία και οι δύο ομάδες θα βγουν ωφελημένες. Για Ferrari και Alfa Romeo Sauber, άλλωστε, υπάρχει κι ένα πολύ σημαντικό «ατού», καθώς το Μαρανέλο απέχει από το Χίνβιλ μόλις πέντε ώρες οδικώς, επομένως είναι πολύ πιο εύκολη η συνεργασία και η επικοινωνία…

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς