2.1 C
Athens

Βέλγιο: Χωρίς Αζάρ κόντρα στη Γαλλία

ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ

Χωρίς τον τραυματία Τόργκαν Αζάρ θα παραταχθεί το Βέλγιο απέναντι στη Γαλλία για τον ημιτελικό του Nations League που θα γίνει στο Τορίνο.

Ο παίκτης της Ντόρτμουντ αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα τραυματισμού και παρά την προσπάθεια του να δώσει το παρών στην αναμέτρηση δεν τα κατάφερε.

Έτσι ο Ρομπέρτο Μαρτίνεθ τον άφησε εκτός αποστολής και στη θέση του κάλεσε τον τον εξτρέμ της Μπολόνια, Αρτούρ Τεατέ.

Οι Κόκκινοι Διάβολοι έχουν ως στόχο να πάρουν την πρόκριση για τον τελικό, όπου εκεί περιμένει η Ισπανία που νίκησε την Ιταλία με 2-1.

Ο Βιάνα στα «ραντάρ» της Τρουά

Tον πρώην παίκτη του Ολυμπιακού, Μπρούνο Βιάνα, φαίνεται πως πρόσθεσε στη μεταγραφική λίστα της η γαλλική Τρουά. Ο Βραζιλιάνος αμυντικός αγωνιζόταν με δανεισμό στην Φλαμένγκο...

Μπενζεμά: Όποιος επικρίνει τον Μέσι δεν έχει ιδέα από ποδόσφαιρο

Ο Λιονέλ Μέσι έχει περισσότερες απουσίες παρά συμμετοχές σε αυτό το πρώτο του εξάμηνο με την Παρί Σεν Ζερμέν, ωστόσο η ποδοσφαιρική του μαγεία...

Γαλλικά δημοσιεύματα: «Δεν ενδιαφέρεται για τον Άρη ο Σεΐκ Ντιόπ»

Ο Άρης έφτασε πολύ κοντά σε συμφωνία με τη Λιόν για τον υψηλόσωμο Σενεγαλέζο μέσο, Παπέ Σεΐκ Ντιόπ, ωστόσο σύμφωνα με τα όσα γράφονται...

Ολυμπιακός: Βελτιωμένος, αλλά χωρίς ενίσχυση θα ψάχνει υπερβάσεις

Ο Ανδρέας Καταχανάς γράφει για τις αδυναμίες των Ερυθρολεύκων που τιμώρησε ο Στερν και επισημαίνει πως η βελτίωση σε μπλοκ-άμυνα δεν είναι αρκετή αν δεν συνοδευτεί από διορθωτικές κινήσεις

Δεν θα είναι υπέρβαση, αλλά άθλος: Ο «Μάρτης γδάρτης» του Ολυμπιακού και το 6+1 που κλειδώνει την 8άδα

Ο Γιώργος Χαλάς γράφει ΕΥΘΕΩΣ για τα «βαριά συμπτώματα» που άφησε ο κορωνοϊός στους Ερυθρόλευκους και εξηγεί για ποιον λόγο ενδεχόμενη πρόκριση στα πλέι οφ θα αναβαθμιστεί από υπέρβαση σε άθλο

Ολυμπιακός: Θα έρθουν και τέτοιες βραδιές, αλλά το ΣΕΦ πρέπει να παραμείνει «φρούριο»

Ο Ολυμπιακός υπέστη δεύτερη διαδοχική ήττα με σχεδόν τον ίδιο τρόπο, αλλά το «κλειδί» για το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα θα είναι η προστασία της «απόλυτης» έδρας του. Γράφει ο Παναγιώτης Γκαραγκάνης