23.3 C
Athens

Ζέρβας: Μπαίνει σε εφαρμογή η ιδέα για το γήπεδο του Άρη – Στο χέρι του ΠΑΟΚ η Νέα Τούμπα

Τα δεδομένα για τα γηπεδικά ζητήματα του ΠΑΟΚ και του Άρη ανέλυσε σε πρόσφατες δηλώσεις του ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, με αφορμή τη ΔΕΘ αλλά και την πρόσφατη συζήτηση του Θόδωρου Καρυπίδη με τον Γιώργο Γεραπετρίτη σχετικά με το πλάνο ενός ιδιόκτητου νέου γηπέδου για τους Κίτρινους στην περιοχή του αεροδρομίου.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο Ζέρβας στο «Metropolis»:

Για την επιστροφή της ΔΕΘ και την έναρξή της: «Τρέχουμε και δεν προλαβαίνουμε αλλά το χαιρόμαστε κιόλας. Όταν είχε ακυρωθεί πέρσι η ΔΕΘ ήμασταν σε κατάθλιψη και μελαγχολία. Φέτος μη γκρινιάζουμε. Κάθε χρόνο θα υπάρχουν διαδηλώσεις και οι… παράλληλες δράσεις. Τα ξενοδοχεία είναι γεμάτα, τα εστιατόρια, η πόλη έχει ζωή και χαιρόμαστε που πάλι η Θεσσαλονίκη είναι ξανά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Ίσως είναι δικαίωμα όσων έχουν αιτήματα να θέτουν τις θέσεις τους. Θέλω να πιστεύω πως όλα αυτά θα γίνουν σε ήρεμο τόνο. Έγιναν πάνω από 50 αιτήσεις να τους δοθεί χώρος και ρεύμα για να γίνουν οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας. Είναι δικαίωμά τους. Σαν Δήμαρχος κάνω την έκκληση να είναι στο πλαίσιο της Δημοκρατίας, της ηρεμίας και με την αγάπη στην πόλη μας».

Για τα μεγάλα έργα που έχουν εξαγγελθεί και τι να περιμένουμε από τον Πρωθυπουργό: «Είχε γίνει την προηγούμενη εβδομάδα μια προ-συζήτηση. Ο κ. Μητσοτάκης συνηθίζει να έρχεται μια εβδομάδα πριν από τη ΔΕΘ. Άκουσε τους φορείς της Πόλης την προηγούμενη Τετάρτη. Μιλήσαμε από τα πανεπιστήμια, τον εμπορικό κόσμο, τις υποδομές και αθλητικά θέματα».

Για το τι πει ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τα γήπεδα ΠΑΟΚ, Άρη και Ηρακλή: «Δεν γνωρίζω τι θα πει ο Πρωθυπουργός. Σ’ εκείνη τη συνεδρίαση ήμουν την περασμένη Τετάρτη. Το θέμα του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ αξιολογήθηκε σε ποιο σημείο φτάσαμε. Είμαστε στο τελευταίο στάδιο γραφειοκρατίας. Είναι θέμα 3-4 μηνών να βγει το Προεδρικό Διάταγμα που θα περιγράφει ακριβώς το πλαίσιο εντός του οποίου μπορεί να χτιστεί η νέα Τούμπα.

Είναι βασικό πλαίσιο που είναι στο χέρι του ΠΑΟΚ και του ιδιοκτήτη του να προχωρήσει στα επόμενα βήματα. Θα μπορούμε σε 6 μήνες να έχουμε πιθανώς μακέτες για το πώς θα είναι η νέα Τούμπα. Ξεκινά η ιδέα που είχαν οι άνθρωποι του Άρη για ανταλλαγή μιας οικοπεδικής έκτασης 170 στρεμμάτων λίγο πριν από το Αεροδρόμιο με την ιδιόκτητη έκταση στο γήπεδό του ΑΣ Άρης στο Χαριλάου. Με την κατασκευή γηπέδου και άλλων εμπορικών χρήσεων ή ότι άλλο αποφασιστεί ως τότε. Ο χώρος του σημερινού γηπέδου θα αποδοθεί στην Πολιτεία. Είναι win-win κατάσταση για τον Άρη, την πόλη και την Πολιτεία. Προσυπογράφω. Είναι διαφορετικό μοντέλο από αυτό του ΠΑΟΚ.

Είναι διαφορετικά μοντέλα που οδηγούν σε αποτέλεσμα. Πάντα λέω ότι οι μεγάλες ομάδες γίνονται σε μεγάλα γήπεδα. Και για τον Ηρακλή υπάρχει σκέψη, το συζητάμε και σαν Δήμος να αξιοποιηθεί η έκταση που με πρωτοβουλίες μας και της Κυβέρνησης αποδεσμεύτηκε ο ΓΣ από τα απίστευτα χρέη και μπορεί να αξιοποιήσει τις εκτάσεις του στους Χορτατζήδες. Και οι τρεις ομάδες της πόλης έχουν τη δυνατότητα μέσα στη δεκαετία να αποκτήσουν σύγχρονα γήπεδα».

Για το αν έχει ιδιοκτησία ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε κομμάτι έκτασης στο «Κλ. Βικελίδης»: «Όχι. Απ’ όσο γνωρίζω δεν υπάρχει. Προφανώς δεν έχουμε κανένα θέμα. Προφανώς και ο Δήμος θα συμβάλλει. Μόνο ωφελημένος μπορεί να είναι ο Δήμος από μια διπλή ανάπλαση στο ΙΚΕΑ και στο Χαριλάου».

Για την αφαίρεση 6 βαθμών από τον Άρη: «Κι αυτό το θέμα τέθηκε την προηγούμενη Τετάρτη. Οι αγώνες κερδίζονται μέσα στα γήπεδα. Κανείς δεν μπορεί ότι κάτι μου χρωστάει πριν από χρόνια κάποιος και ταλαιπωρηθήκανε πολύ όλες οι ομάδες μας από τέτοιες αποφάσεις. Το πρωτάθλημα να ξεκινήσει στην ίδια αφετηρία για όλες τις ομάδες. Είναι οικονομικό θέμα και όχι με αγωνιστικά κριτήρια».

Για το μετρό και την πορεία των έργων: «Το μετρό βλέπουν και οι συμπολίτες μας τις εξελίξεις. Οι λαμαρίνες έχουν φύγει από πολλούς σταθμούς και πιέζουμε σαν Δήμος να γίνει. Γίνονται δοκιμαστικές διαδρομές από το Σιντριβάνι ως τη Νέα Ελβετία, κυκλοφορεί το μετρό. Αυτή την εβδομάδα τοποθετήθηκαν στην Πλατεία Αγίας Σοφίας αρχαία. Είναι απόδειξη πως τα αρχαία από τους σταθμούς, με πολύ σεβασμό αφαιρούνται και επαναφέρονται. Το αγκάθι που έχει μείνει είναι η Βενιζέλου. Πως κάποιοι συμπολίτες μας επιμένουν με δικαστικές προσφυγές και… κατενάτσιο σε βάρος της ζωής της πόλης.

Τα αρχαία τα παίρνουμε για να τα ξαναφέρουμε. Το ίδιο θα γίνει και στη Βενιζέλου. Είναι ο μόνος τρόπος για να τελειώσει το έργο το 2023. Είναι εφικτό. Αν δεν υπάρχουν άλλες καθυστερήσεις και δεν συμβεί κάτι απρόοπτο, όσοι εμπλέκονται στο έργο, λένε πως θα έχουμε μετρό μέσα στο 2023 και δεν θα έχουμε αυτή την εικόνα στην πόλη. Χθες είχαμε πάλι προσφυγές με ασφαλιστικά μέτρα που αναβλήθηκαν για τη Δευτέρα. Τη Δευτέρα μπορεί να πει ο Δικαστής άλλους έξι μήνες. Επέστρεψαν τα αρχαία στην Αγίας Σοφίας, το ίδιο θα γίνει και στη Βενιζέλου».

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς